Budowanie masy mięśniowej

Ranking Odżywki Na Rzeźbę

Najlepsze Suplementy Na Masę Mięśniową

Ranking powstał w oparciu o opinie konsumentów opublikowane w Internecie oraz na podstawie indywidualnych doświadczeń kobiet i mężczyzn, pragnących uzyskać wyrzeźbioną sylwetkę oraz wzmocnić siłę mięśni i wytrzymałość organizmu.

Oceny poszczególnych preparatów zostały dobrane według szczegółowych kryteriów. Do współpracy zaprosiliśmy osoby, które są autorami wielu opiniotwórczych publikacji z zakresu kulturystyki, jak również trenerów z długoletnim stażem pracy oraz specjalistów ds. prawidłowego żywienia.

Dzięki naszemu rankingowi masz pewność, że podejmiesz słuszną decyzję i dokonasz zakupu najlepszej dla siebie oraz przede wszystkim skutecznej odżywki na rzeźbę. Nie wskazujemy w tym momencie konkretnego preparatu, aby zachować niezależność. Podejmij decyzję na podstawie ocen i komentarzy wśród 5 wyróżnionych przez nas najlepszych suplementów na masę mięśniową. (→ Zobacz Ranking)

suplementy na masę

Kulturystyka cieszy się coraz większym zainteresowaniem wśród Polaków

Z deklaracji badanych wynika, że 66,2% z nich uprawiało sport lub ćwiczenia w ciągu ostatniego roku, przy czym 40,8% podejmowało aktywność fizyczną regularnie, natomiast reszta jedynie sporadycznie. Co drugi badany, tj. 47,8% twierdzi, że trenuje w celu poprawy samopoczucia, odreagowania stresu oraz wzmocnienia tężyzny fizycznej organizmu.

odżywki na rzeźbę

Czy wiesz, że aż 58,6% osób zwraca uwagę na opinie innych dotyczące ich wyglądu?

Trzech na pięciu mężczyzn, tj. ok. 58,6% przyznało się, że poruszyły ich uwagi innych osób dotyczące ich sylwetki. Około 12,3% twierdziło, że oddałoby rok życia za idealną wagę i kształty ciała, 15,2% zrezygnowałoby z dwóch do pięciu lat, 5,3% poświęciłoby sześć do 10 lat, a 4,3% – nawet 10 lub więcej lat, aby tylko uzyskać wymarzoną i muskularną sylwetkę.

Budowanie masy mięśniowej

W zdecydowanej większości przypadków, głównym celem początkujących (i nie tylko) amatorów kulturystyki jest budowanie masy mięśniowej.

Wyczerpujący i czasochłonny proces, jakim jest budowanie masy mięśniowej, nastąpi dopiero wówczas, gdy wylejemy z siebie hektolitry potu, jednocześnie zapewniając naszemu ciału odpowiednie pożywienie. Zastanówmy się, od czego zacząć.

Czy aby na pewno chcę to zrobić?

W pierwszej kolejności, początkujący kulturysta powinien wyposażyć się w cierpliwość, motywację i zdolność do wyrzeczeń. Lśniące sztangi, czy szuflada z magazynami o kulturystyce na nic się zdadzą, jeżeli zaprzestaniemy naszych wysiłków już po kilku tygodniach treningu, stwierdzając uprzednio, że nie widzimy satysfakcjonujących efektów.

Czy dam radę zmienić swój styl życia?

Regularny wysiłek, ograniczenie konsumpcji wszelkiego rodzaju używek czy zmiana nawyków żywieniowych to tylko część sukcesu. Jeżeli jesteś gotowy poświęcić swój czas i wykazać się odpowiednią motywacją, po to by uzyskać wymarzoną sylwetkę, kulturystyka stanie się dla Ciebie prawdziwą pasją.

Jeżeli na oba powyższe pytania odpowiedziałeś twierdząco, nie pozostaje Ci nic innego jak tylko zrobić pierwszy krok na drodze do upragnionej sylwetki. Zacznij budowanie masy mięśniowej, wykonując regularne treningi i odrzucając niezdrowe nawyki żywieniowe.