Odżywki na siłę

Odżywki na siłę

Za efektywność treningów odpowiedzialny jest testosteron. Jego większe stężenie w organizmie pozwala na znaczny przyrost siły. Poziom hormonu można podnieść za pomocą naturalnych suplementów diety. Połączenie ich przyjmowania z ćwiczeniami i odpowiednim planem żywieniowym sprawia, że mięśnie szybciej wyłaniają się spod tkanki tłuszczowej, a ty zyskujesz pożądaną, atletyczną sylwetkę. Podpowiadamy, co powinieneś wiedzieć o odżywkach na siłę.

Jak zwiększyć siłę?      

Siłę zwiększysz stosując ćwiczenia wytrzymałościowe, połączone z odpowiednią dietą. Dla uzyskania lepszych efektów możesz wspierać się odżywkami. Aby poprawić wydolność mięśni, staraj się równomiernie pracować nad wszystkimi partiami. Zmieniaj co jakiś czas układ treningu, np. wyciskanie z obciążeniem wykonuj raz na ławce prostej, a raz na ławce skośnej. Dzięki temu pobudzisz do pracy różne włókna mięśniowe. Jeśli chcesz szybko zbudować muskulaturę, regularnie zwiększaj obciążenie, z którym wykonujesz ćwiczenia. Dzięki temu twoje mięśnie otrzymają impuls do rozrostu. Pamiętaj, aby każdy trening rozpocząć od rozgrzewki, która przygotuje organizm na wzmożony wysiłek i pomoże uniknąć urazów.

Na przyrost siły wpływ ma nie tylko wielkość obciążenia, ale także szybkość, z którą wykonujesz ćwiczenia. Możesz trenować wolno z dużym obciążeniem lub bardzo szybko z mniejszym. Jeśli wybierzesz drugi sposób, staraj się, aby serie przebiegały w możliwie największym natężeniu – jak najszybciej i z jak największą siłą. Pamiętaj także o tym, aby nie przetrenować mięśni. Dla uzyskania optymalnych rezultatów, pomiędzy kolejnymi sesjami treningowymi, rób dwa dni wolnego, w których będziesz unikał jakiegokolwiek rodzaju wysiłku.

Wybierz odżywkę o dobrym składzie

Ćwiczenia pobudzające pracę mięśni będą skuteczne jedynie wtedy, gdy dostarczysz im odpowiednią ilość energii. Dlatego przed pójściem na siłownię powinieneś zadbać o przyjęcie wysokiej dawki białek i węglowodanów. Dla poprawienia swojej wydolności możesz także przyjąć odżywkę na siłę. Jednym z najczęściej stosowanych przez kulturystów suplementów jest Probolan 50, zwiększający o 400% stężenie testosteronu – hormonu odpowiedzialnego za przyrost siły i budowanie masy mięśniowej. Odżywka zawiera Epihydroxetiolan–17–ester matrix w największym dostępnym stężeniu (500 mg). Jest to mieszanka naturalnych składników, skutecznie pobudzająca mięśnie do rozrostu, a przy tym efektywnie spalająca tłuszcz. Pierwsze efekty działania specyfiku widoczne są już po kilku tygodniach stosowania.

Substancją czynną w Probolanie 50 jest epihydroksytiolan, pobudzający przysadkę mózgową do wydzielania hormonu luteinizującego. W organizmie wytwarza się także więcej testosteronu, który skutecznie spala tłuszcz i buduje tkankę mięśniową. W preparacie znajduje się także wyciąg z buzdyganka naziemnego. Ta niepozorna roślina zawiera protodioscynę, która pobudza mięśnie do wzmożonego wysiłku. Dla uzyskania optymalnych efektów, kapsułki należy stosować zgodnie z zaleceniami zamieszczonymi na ulotce.

Stosuj bezpieczne suplementy

Pamiętaj o tym, aby przyjmować jedynie oryginalne suplementy pochodzące ze sprawdzonych źródeł. Tylko stosując preparaty dopuszczone do sprzedaży w Polsce, masz pewność, że produkt nie zaszkodzi Twojemu zdrowiu. Uważaj także na podróbki. Odżywki na siłę najlepiej jest kupować z rzetelnych źródeł. Na aukcjach internetowych łatwo można dostać tańsze zamienniki – uważaj na nie, ponieważ nie tylko możesz nie zobaczyć pożądanych efektów, ale specyfiki tego typu mogą także poważnie zaszkodzić twojemu zdrowiu.

Zwiększ działanie odżywki

Stosując odżywkę na siłę, musisz wiedzieć, że jej formuła potęguje efekty rzeźbienia muskulatury osiągnięte poprzez ćwiczenia i odpowiednią dietę. Trzeba zaznaczyć, że nie wyrzeźbisz ciała samym przyjmowaniem kapsułek. Aby osiągnąć optymalne rezultaty, musisz stosować dopasowany do swoich potrzeb plan treningowy. Wtedy przyjmowanie suplementu pozwoli ci szybko spalić tłuszcz, wyrzeźbić mięśnie, a także zwiększy wydolność i możliwości twojego organizmu. Dzięki temu będziesz mógł ćwiczyć częściej z coraz większym obciążeniem.